½ûÂþÌìÌÃ

Menu
½ûÂþÌìÌÃ
Search
Magazine
Search

BUYING A CHEAP PLACE TO LIVE IN MOROCCO

patco-uk

Hi everyone,
I m considering buying somewhere VERY CHEAP in Morocco....the sort of thing estate agents probably wouldn t deal with. Something like a very basic place out of town  with a tap or well, outside toilet even, but with electricity and internet.
Would only be a part time resident and wondered about cost, security, leaving a car there for months etc..
Salut à tous,
J'envisage d'acheter une petite maison  MOINS CHERE au Maroc ..Lle genre de choses que les agents immobiliers ne s interressent pas. Comme une maison d une ou deux chambres très basique en dehors de la ville avec un robinet ou puits à l'extérieur et une toilette exterieure aussi, mais avec électricité et internet.
Je ne serai pas résident temps complet et je me demande combien ca va coûter, la sécurité de la maison, et si je peux laisser une voiture là-bas pendant des mois. Merci

See also

Real estate listingsAccommodation in RabatAccommodation in MoroccoBuying property in MarrakechAccommodation in Casablanca
Chris

Hi patco-uk,

If you want to get some feedback from french speaking expats, you may also post in french on the french speaking forum.
To access the francophone forum you simply need to switch the flags in the top right corner and select the french one.

Thank you

Chris
½ûÂþÌìÌÃ

el malhi

Hi patco-uk,
Je pense que je peux vous aider parce que mon père est un superviseur constructif .Vous devez d'abord choisir la ville dans laquelle vous voulez vivre
Si c'est une ville proche de Rabat ou Salé, je suis prêt à vous aider et si vous avez besoin d'autre chose, bienvenue

hdaake

hi . contact me***

Moderated by Christine 6 years ago
Reason : please do not post your contact details on the forum. Thank you