½ûÂþÌìÌÃ

Menu
½ûÂþÌìÌÃ

stage de créole

Nouvelle discussion

christ974

Hippocampe33 a écrit:

le  :cheers:  m'a fait éclater de rire, il y en a qui ont peur ??
mi batay pa, trakas pas zot !!

Rire aux eclats = komen di sa aou ?

komen ou di sa , ou?

jluc la fé ri mon bouche!! c'est ce qui me vient de suite sans réfléchir!! :unsure

JL974

christ974 a écrit:
Juanita et Jluc a écrit:

;)
bonne soiree mesdames
:cheers:

a ou jluc !! eske ou nana in couvertir péi?
bein moin lé bête.... bein oui ou nana et li appel juanita!! Sa même?

et oui elle s'appelle juanita, et est canadienne
elle a hate de revenir a la reunion nos deux voyages nous ont convertis
:cheers:

Hippocampe33

mi vien solo à la run, é mi la pa trouvé la bon bonome

christ974

Hippocampe33 a écrit:

mi vien solo à la run, é mi la pa trouvé la bon bonome

ou la nu tout sel et ou la pa encore trouvé le bon bononme!! sa la pa fasil!! moin lé dakor!!! perd pa courage!! mé kom mi di a ou kan ou nana ou vé pi et kan ou na poin ou vé!! :/

christelle

Hippocampe33

aster mi ert ek mon piti shien é pi etre in zour in zoli bononme va ni oir amoin ??

Hippocampe33

Code:

kan ou nana ou vé pi et kan ou na poin ou vé!!

J'ai pas bien compris,
du style on n'est jamais content, on veux toujours ce que l'on n'a pas ??

christ974

:lol:

Hippocampe33 a écrit:

aster mi ert ret ek mon piti ti shien é pi etre pétèt in zour in zoli bononme va ni oir amoin ??

fo pa ou attenn i fo allé rodé, ma fyill!!! sa i trouve pa dossou in galé mé kan mèm i fo rodé!! lé pa lo pli zoli i compte !!

bon mi di aou bonne nuitt! lé lerr pou moin arrété!!

Hippocampe33

Je ne sais pas si c'est suite aux bêtises que je peux écrire mais dans d'autres pays ils ont compris que je suis célibataire, car j'ai recu plusieurs mp en 10 mn !! lol  :joking:

christ974

Hippocampe33 a écrit:

Code:

kan ou nana ou vé pi et kan ou na poin ou vé!!

J'ai pas bien compris,
du style on n'est jamais content, on veux toujours ce que l'on n'a pas ??

sa mèm mèm!!
"quand tu as quelqu'un (ou quelque chose) tu n'en veux plus(tu veux être seule) et quand tu n'en a pas tu veux !!!"

Hippocampe33

bonne nuitt christ !

christ974

Hippocampe33 a écrit:

Je ne sais pas si c'est suite aux bêtises que je peux écrire mais dans d'autres pays ils ont compris que je suis célibataire, car j'ai recu plusieurs mp en 10 mn !! lol  :joking:

:lol::lol:
banna i compren kréole !!! bein a cause zot i montr pa zot figir!!! na oir si zot lé zoli!!!
ils comprennent le créole( :lol: 'désolée)pourquoi ils ne se montrent pas sur le stage en créole?( :lol: ) on va voir si ils sont beaux!!!

christ974

té banna lé comik!! :lol:

Tchix

christ974 a écrit:

Hippocampe33 a écrit:

aster mi ert ret ek mon piti ti shien é pi etre pétèt in zour in zoli bononme va ni oir amoin ??

fo pa ou attenn i fo allé rodé, ma fyill!!! sa i trouve pa dossou in galé mé kan mèm i fo rodé!! lé pa lo pli zoli i compte !!

J'avais pas lu Lo t'il lekol hier soir...je me régale  :lol::lol::lol:
Et les MP qui pleuvaient  chez Hippocampe  :lol:

christ974

Tchix a écrit:
christ974 a écrit:

Hippocampe33 a écrit:

J'avais pas lu Lo t'il lekol hier soir...je me régale  :lol::lol::lol:
Et les MP qui pleuvaient  chez Hippocampe  :lol:

bonsoir,

nou la pa vu hippocampe assoir!!!! :/ sasse trouve( = il se peut )hippocampe la trouv son couverture péi!! :D
( :lol::lol: désolée) et maintenan li nana lo choi avec toussa message li la gagné hier soir!!! ;)
ah oui banna lé comik, mi di aou!!!
mi vienn trouvé commen i di "rire aux éclats" = kakayer
mi peu dire ke mi arèt pa kakayer depi hier!!! :lol::lol::lol:
mi remerci zot toutt !! i fé lonten ke moin la pa ri kom sa!!! :thanks:

Hippocampe33

Bonsoir,
non, mi  la poin trouv mon couverture pei,assoir  mi la louké mon télévision !  :(
ok, mi  kose pa in paké kréol asoir paské mi "retouche " bann foto dann issi

christ974

Hippocampe33 a écrit:

Bonsoir,
non, mi (=moin) la poin(=pa) trouv mon couverture péi,assoir  mi la louké mon =regard télévision:(
ok, mi kose pa in paké kréol asoir parské mi "retouche " bann foto dann issi

kose in paké= parler beaucoup,être bavard .ici c'est discuter donc koser et si tu veux tu rajoutes "bon pé"= beaucoup
kose in paké c'est in lexpression pou di ke le moun (la personne) i kos trop!!! i fo li ferme son bouche!!

Hippocampe33

Merci Christelle de tes corrections.

Hier soir, jétais sur skippe avec la métro, un copain a qui j'ai fais un copié de nos échanges, il a éclaté de rire lui aussi à la forme  et au contenu !!

Je persiste, pas facile de penser créole !
Bonne nuitt a zot !

christ974

Hippocampe33 a écrit:

Merci Christelle de tes corrections.

Hier soir, jétais sur skippe avec la métro, un copain a qui j'ai fais un copié de nos échanges, il a éclaté de rire lui aussi à la forme  et au contenu !!

Je persiste, pas facile de penser créole !
Bonne nuitt a zot !

a cela je te répondrai: PA CAPAB Lé mort sans essayer!!!!

Tchix

Bonjour, comen i lé ?

Avant, mi comprené créol é mi baraguouinai ti peu, mainnan, mi gagn pu, lé domage saa, lé vrai !

Bone journé zot toute

christ974

Blandine974 a écrit:

Bonjour, comen i lé ?

Avant, mi comprené créol é mi baraguouinai ti peu, mainnan, mi gagn pu, lé domage saa, lé vrai !

Bone journé zot toute

moin lé la! et ou?
moin té finn voir aou passé mais jamais ou la nu koz in ti peu ek moin!!ben moin lé bien conten!!

assiz in ti peu! mi chauff in ti café po ou!!

christ974

Blandine974 a écrit:

Bonjour, comen i lé ?

Bone journé zot toute

donc ou di amoin ke ou té compran le créol avan! combien  de temps ou lé la réynion?

Hippocampe33

Aster la pli i tonm.
kommen le tan i lé lakaz ?
mi travay mon kréol (??) in pe

Tchix

moin la abité la réynion na lontem, ma la arivé en 99, pi ma lé parti en 2002, mi rev repartir sur zot ile.

mi aime les cour ou done a hippocampe, mi ri beaucoup, lé un bon élèv mi trouv...

Tchix

Merci pour ton indulgence Christ ! Ne soit pas trop sévère maîtresse...

Tchix

Hippocampe33 a écrit:

Aster la pli i tonm.

ben nana soleil ici, inquiète pa a ou, li va revenir !

christ974

Blandine974 a écrit:

moin la abité (abite) la réynion na lontem, ma la (moin lé arivé) en 99, pi (et pi ) ma lé parti (moin la quité ) en 2002, mi rev repartir sur zot ile.

mi aime les cour ou done a hippocampe, mi ri beaucoup, lé un bon élèv (zélèv)mi trouv...

donc ou la habite (abit) 3 zan la reynion!! :top: bein pou in moun ke la quité nana 12 zan bein ou lé for!!
=tu as vécu ....he bien! pour quelqu'un qui est parti il y a 12 ans de cela tu es forte!!
en tout cas i fé amoin bien plaisir kozkoz( = discuter) in pé avec ou!!

oui lé vrai moin nana la chance: hippocampe sé in bon zélève et li fé ri amoin in bon pe!! mi demand bien si li la finn fé son choi ... ou koné koi mi ve dire!! :D

christ974

christ974

Blandine974 a écrit:
Hippocampe33 a écrit:

Aster la pli i tonm.

ben nana soleil ici, inquiète pa a ou, li va revenir !

kan moin lété ti si la pli té i tonm et ke nou té ve joué dehor nou té i dessinn in soleil a ter... dé foi té i marche dé foi non!! :(
plus jeune on dessinait un soleil par terre pour faire arrêter la pluie quand on voulait jouer dehors... quelque fois ça marchait quelque fois non

issi la pli i tonm pa i menass seulement!!le temp lé couver... :cheers:

Tchix

christ974 a écrit:
Blandine974 a écrit:

moin la abité (abite) la réynion na lontem, ma la (moin lé arivé) en 99, pi (et pi ) ma lé parti (moin la quité ) en 2002, mi rev repartir sur zot ile.

mi aime les cour ou done a hippocampe, mi ri beaucoup, lé un bon élèv (zélèv)mi trouv...

donc ou la habite (abit) 3 zan la reynion!! :top: bein pou in moun ke la quité nana 12 zan bein ou lé for!!
=tu as vécu ....he bien! pour quelqu'un qui est parti il y a 12 ans de cela tu es forte!!
en tout cas i fé amoin bien plaisir kozkoz( = discuter) in pé avec ou!!

oui lé vrai moin nana la chance: hippocampe sé in bon zélève et li fé ri amoin in bon pe!! mi demand bien si li la finn fé son choi ... ou koné koi mi ve dire!! :D

christ974

sa mêm 3 zan é dmi, mais moin y trouv na tite différence entre créol du nord et créol du sud, ou conai non ? moin la abité quartier français, mi travaillais ste clotilde, pi après manapany les bains, mi souviens les li du nord l'étaient les lu du sud, ou les d'accord awec moin ?
plaisir partagé kozkoz in pé avec ou !
ah, ben moin l'avais cru comprendre hippocampe l'était en recrutement !!! la trouvé, li hésite ?

Hippocampe33

Code:

mi demand bien si li la finn fé son choi ... ou koné koi mi ve dire!!

Mi konpran pa tou ???
mi ret desi, mi nana  moin sho l'été,   me mi nana pli en iver  (????)

christ974

ah, ben moin l'avais cru comprendre hippocampe l'était en recrutement !!! la trouvé, li hésite ?
:lol::lol::lol:
et là li fé komm si li compran pa!!!attenn ma explik ali!!
ni ar trouve bientôt!!

Hippocampe33

mi trouv pa akoz, mi rod pa !

Hippocampe33

Bon, y'en a marre,
j'ai envie de réagir spontanément mais ça viens pas, pas en créole donc dur dur de participer !!

Tchix

ou cherche pa in pied d'riz hippocampe ?

christ974

Hippocampe33 a écrit:

Code:

mi demand bien si li la finn fé son choi ... ou koné koi mi ve dire!!

Mi konpran pa tou ???
mi ret desi, mi nana  moin sho l'été,   me mi nana pli en iver  (????)

nou la pou koz dessi bann message ou la gagné dernier foi!!! ou rappel?

mi ret desi, mi nana  moin sho l'été,   me mi nana pli en iver???? sé moin ki kompran pu rien astér!!!
si mi compran bien en été ou la pa besoin personne et en hiver ou la besoin mai seulement kan la pli i tonm!!! attention ou fé in ti baba!!!!( =bébé)
=si je comprends bien en été tu ne veux personne et en hiver il te faut quelqu'un mais seulement quand la pluie tombe!!!!!attention de ne pas tomber enceinte!!
ou koné chanson là, in séga la reynion: ah l'amour lé doux, doux doux! ah l'amour lé douuux! aaaah l'amour lé doux dan la kaz en paille ek ti fenmm là!!
mi donn aou le lien:http://www.youtube.com/watch?v=BlHJvfBEOJo
celui qui chante c'est luc donat, grand ségatier de la réunion

avec sa si ou la encore fré bein mi koné pu koi i fo fé po ou!! :D:lol::lol::lol: ou trapp out doudou(chéri) et ou fé tourne ali su in ti séga....

bon mi arrêt !!mi sava prend mon karo (=fer à repasser!!)
christ

christ974

Hippocampe33 a écrit:

mi trouv pa akoz, mi rod pa !

:lol::lol::lol:

mi gagn pu avec zot!!!

Hippocampe33

Bon, les posts se mêlent et ça donne pas mal de confusions !! mdr (est ce universel ?? )

issi la pli i tonm pa i menass seulement!!le temp lé couver..
je voulais répondre que tu n'as pas de pluie car tu habite en bas et moi en haut !

Pour le reste, je disais que je ne trouve pas car je ne cherche pas !

Apres, on comprend comme on veux, mais ton interprétatio me plais pas mal !!

Mi di aou bon "karo" (repassage)

christ974

Hippocampe33 a écrit:

Bon, les posts se mêlent et ça donne pas mal de confusions !! mdr (est ce universel ?? )

issi la pli i tonm pa i menass seulement!!le temp lé couver..
je voulais répondre que tu n'as pas de pluie car tu habite en bas et moi en haut !

Pour le reste, je disais que je ne trouve pas car je ne cherche pas !

Apres, on comprend comme on veux, mais ton interprétatio me plais pas mal !!

Mi di aou bon "karo" (repassage)

moin lavé bien compri et ou lavé bien di !!!si moin la ri sé pa akoz out créole!!!

Tchix

Blandine974 a écrit:

ou cherche pa in pied d'riz hippocampe ?

Une couverture peï pou hippocampe  :lol:

Tchix

Hey...Blandine, tu te débrouilles bien ...ffiouuu

JL974

je trouve ces expressions creoles tres imagees,
merci de toutes ces discussions en creoles
jluc
:top:

¹ó±ð°ù³¾Ã©

Articles pour préparer votre expatriation à La Réunion